Hoveniersbedrijf S. Hoekstra biedt haar klanten dit jaar een leuke actie. Iedere klant maakt namelijk kans op gedeeltelijke teruggave van de factuur van het hoveniersbedrijf. Deze maand is een klant van Hoveniersbedrijf S. Hoekstra in de prijzen gevallen: er werd een cheque uitgereikt van € 423,28. De actie maakt deel uit van een landelijke actie van TuinKeur, het keurmerk waar het hoveniersbedrijf bij is aangesloten. De uitreiking vond afgelopen week plaats.
Rob Hallegraeff valt in de prijzen
Sjoerd Hoekstra, eigenaar van het hoveniersbedrijf, vertelt: ‘Vanzelfsprekend zijn tevreden klanten voor ons het uitgangspunt. Met ons team maken we hier ons elke dag hard voor. In dit licht vragen we elke klant een recensie voor ons te schrijven. In eerste instantie gebruiken we deze feedback om onze dienstverlening nog verder te verbeteren. Anderzijds geven de recensies andere tuingeïnteresseerden de gelegenheid zich objectief een beeld van ons bedrijf te vormen. Recensies zijn daarom erg belangrijk voor ons bedrijf.
Met het invullen van een recensie maken onze klanten dit jaar ook nog eens kans op 1.000 euro cashback. Eén van onze klanten is hierbij deze maand in de prijzen gevallen, fantastisch toch? Rob Hallegraeff sluit zich hier bij aan: Hartstikke mooi om z’n prijs te winnen. Nu kan ik Sjoerd weer een paar keer vragen om iets in de tuin te doen. Sjoerd heeft al de voor- en achtertuin al vernieuwd en dat is al een totaal gezicht geworden met warme kleuren.